(fwd) od Usera

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pią, 2 Lip 2004, 06:14:55 CEST

On Fri, 2 Jul 2004 02:34:56 +0200, fic_wieslaw w o2.pl wrote:

Witam
mam pytanie co sie stalo na ftepie pld. O ile jeszcze przedwczoraj
rano
spokojnie zainstalowalem AC arch Athlon via Net to wczoraj i dzis
instalacja AC
i586 na starym P100, ktory mial byc routerem  pod NEO (plyta ATX z
chipem i440tx + USB) - zrodlo serwer konczy sie na sciagnieciu
pakages.dir i wywaleniu
komunikatu o niespelnionych zaleznosciach :/ Przy czym komunikat
dotyczy wszytkich pakietow jakie wybralem do zainstalowania (basic) -
po 4 probach zrezygnowalem. Z tego co widze to packages.dir zmienilo
sie 1.VII okolo 13 - zmieniono
tez bodaj 2 pakiety w tym samym czasie. Zastanawiam
sie co sie dzieje :) czyzby jakas wieksza wymiana pakietow w galezi
:). I pytanie kiedy bedzie mozna bez przeszkod kozystac z instalacji z
ftp? Niestety sprawa ruterka jest hmm lekko pilna :/ Alternatywa to
slackware - brrr, tylko jak upchnac ta kobyle (jakos te moduly do neo
by skompilowac :) ) na 730MB dysku :)

 Ps. Upgrade dist tez lezy :/

--
Pozdrawiam Wieslaw,
 fic_wieslaw w o2.pl

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team