[announce] e-ksiazki pod kde...

Jacek Osiecki pingwinus w poczta.fm
Pią, 2 Lip 2004, 14:14:56 CEST

On Fri, 2 Jul 2004, The Undefined wrote:

> ziew. xchm to co, pies?
> mozna nawet latnie je serwowac po http i czytac dowolna przegladarka...

Eee... albo coś robię źle, albo xchm z polskich literek robi jesień
średniowiecza... :)

Ech, żyłem w nieświadomości że nareszcie jest coś do CHMów pod linuxa. xchm
działa nawet całkiem ładnie... A jak to coś pod KDE? Pokazuje polskie
litery? Nie istalowałem, bo KDE nie mam i nie chcę mieć - nawet bibliotek...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004