instalator Ac

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 2 Lip 2004, 14:47:15 CEST

On Thu, Jul 01, 2004 at 04:04:04PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Może to ktoś ew. puścić na pld-installer, bo tam mnie nie ma.
>
> blues:
>
> Już się pytałem, czy jest na to inny sposób niż Requires: mdadm-initrd
> w geninitrd? Ta zależność nie byłaby zbyt bolesna, 163kB.

Moim zdaniem wpisac jako zależność i już.

Z tym mdadm to jest jakas lipa, po rozpięciu dysków (wywalam jeden z
md*) to niestety nie działa. mdadm costam costam nie robic /dev/md0
i ssytem nie działa. intrd uzywające raidtoolsów działa, i taki system
bez jednego dysku tez.

Dodatkowo co z raidtools, z tym pakietem ac na raidzie softwarowym
działa, md1, md2 i inne się ustawiają.

No chyba ze juz działa to z mdadm'em.

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service