MayaVi

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pią, 2 Lip 2004, 23:27:20 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

> Uhm, ale to chyba coś z tymi ścieżkami includowania. Jeśli przykładowo
> zrobię symlinka
>   %{py_sitescriptdir}/Main.py -> %{py_sitescriptdir}/mayavi/Main.py
> program wywala się kroczek dalej.... vtk swoją drogą, a to swoją...

nie tak. on tam probuje zaimportowac modul mayavi. zastosuj patcha z
zalacznika na /usr/bin/mayavi, to napisze Ci dlaczego nie moze
zaimportowac mayavi w linii 282 (ech, zakrecone.. ;) )

generalnie: probuje zaimportowac Main.py, ale mu sie nie udaje. dzieki
paczowi dowiesz sie dlaczego. poniewazs mu sie nie udaje, to przechodzi
o ktrok dalej, uznajac ze jest w swoim katalogu glownym. i dlatego
wypsuje ze nie znajduje Main.py
nie wiem czy mi sie udalo wytlumaczyc ;)
w kazdym badz razie takie zachowanie to blad, i powinno imo zostac
zgloszone... :)

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]