vfmg, vfolders i windowmanagery

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Lip 2004, 01:02:33 CEST

On Mon, Jul 05, 2004 at 00:39:42 +0200, havner wrote:

> Pliki desktop w kde posiadaja pewnie dziwne znaczniki, ktore tylko kde i gnome
> potrafia sparsowac
>
> Exec=kstars -caption "%c" %i %m
>
> vfmg zostawia je niezmienione, przez co niemozliwe jest odpalenie
> jakiejkolwiek aplikacji kde z WM'ow z ustawionym vfmg.

revision 1.49
date: 2004/04/27 19:17:39;  author: gotar;  state: Exp;  lines: +2 -0
- remove unused (unsupported by WMs) XDG Exec parameter variables, warn and
  remove other

> Rozwiazaniem jest sedowy filtr w zalaczniku. Gotar, moglbys go zaimplementowac
> do vfmg?

Porównaj działanie z tym, co jest w repo. Ale w środę wyjeżdżam na 16
dni na łódkę, więc jeszcze CC: do mnie się przyda.

> Kolejna sprawa sa menu w windowmanagerach. Wm'y takie jak WindowMaker i icewm
> moga przegenerowywac menu przy uruchomieniu (przestawilem je juz na vfmg),
> ale co z fluxboxem, xfce4 i innymi? Rozwiazania sa dwa. Stworzyc
> oskryptowanie, ktore bedzie bedzie je przegenerowywac i dodac odpalenie go w:
> 1. post kazdego speca dodajacego plik desktop (rozwiazanie bardzo dobre imho,
> ale trzebaby sporo specy poprawic i przebudowac)

E-e. A co, gdy user zmieni sobie strukturę menu? vfmg w chwili obecnej
czyta tylko z /etc/xdg, ale standard przewiduje przecież konfigi per
user.

> 2. zrobic init, ktory na starcie bedzie przegenerewywal menu (rozwiazanie
> srednie, nie do konca skuteczne i na live sie nie nadaje, ale prostsze w
> implementacji)

Ja tak mam u siebie.

> Gotar, moglbys takze zrobic globalny plik konfiguracyjny w vfmg w ktorym
> moznaby wpisac domyslny terminal?

Konfiga dla jednej rzeczy? No mogę zrobić jak wrócę...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/