Serwer ftp z wirtualnymi kontami.

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 7 Lip 2004, 00:03:44 CEST

On Pungenday, Confusion 42, 3170 YOLD, Arkadiusz Patyk wrote:

> niestety chyba juz nie jest rozwijany

Szkoda; ostatnio używałem go tak z rok temu, kiedy jeszcze był
względnie świeży.  Miejmy nadzieję ktoś to kiedyś jeszcze podejmie, to
był chyba najmilszy w konfiguracji i najbardziej powerfulny ftpd,
jakiego miałem okazję używać.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { Razors pain you; rivers are damp; acids stain you; and drugs