rozbieznosci architektur

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Śro, 7 Lip 2004, 07:02:29 CEST

havner wrote:

> To chyba nie jest normalne, zeby jedna architektura miala 500 paczek mniej niz
> druga. Rozumiem, ze sa excludearch i inne ale az takie roznice?
> Szczegolnie, ze sa spore roznice miedzy samymi x86.
>
> http://ep09.pld-linux.org/~havner/amd64-athlon.diff.bz2
>
> Przykladowy diff athlona i amd64. Wiekszosc z tych paczek, ktorych nie ma na
> amd64 spokojnie daloby sie na nim skompilowac. IMHO cos z tym trzeba zrobic.

jestem w trakcie walki z amd64 (dzieki dla Artura Flinty za pomoc) - kde
nie da sie tam odpalic, brakuje sporo rzeczy i sporo jest errorow. na
razie zainstalowalem gnome, i 'jakos' dziala (w sumie be zwiekszych
zgryztow, ale jest troche do dopracowania).
ogolnie moj szef sie lekko zniechecil, ale na razie jestesmy dobrej mysli ;)

jak troche sie wyspie i odpoczne, postaram sie gdzies wystawic opis
moich dlugich bojow ze stawianiem pld na tej maszynce (hp pavilion 5188) :)

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]