ettercap i 2.6.7+iptables

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Śro, 7 Lip 2004, 15:22:51 CEST

Witam,
Kilka dni temu instalowalem znajomemu serwer z pld
Cala instalacja przebiegla spokojnie (ac bez ac-ready) oprocz rc-scripts
ktore wymagaja glibc 2.3.4 a w ac jest glibc2.3.3 po recznym sciagnieciu
z ftp wszystko ruszylo
Nastepnie wymienilem kernel 2.6.5 na 2.6.7 z ready + iptables 1.2.10
Teraz siedze w pracy i zaczalem monitorowac ten serwer.
odpalilem na konsoli /var/log/messages a na drugiej ettercap'a. Po 30
minuta telefon ze im siec nie dziala (www, poczta,gg) a ja jestem ciagle
zdalnie podlaczony, logi sie ladnie przewijaja i nie wiem o co im
chodzi. Cos mnie tknelo i wylaczylem ettercap'a i spojrzalem na
/var/log/syslog a tu takie ladne wpisy :

Jul  7 20:03:05 pldmachine kernel: ip_rt_bug: 1.168.0.2 -> 192.168.0.254, ?

                                             tutaj prawdopodobnie chodzi
o adres klienta 192.168.0.2
Takie wpisy co kilka sekund wystepowaly, po wylaczeniu ettercapa jak
reka odial
Czy ktos sie moze spotkal z czyms takim? Moze powinienem zostac przy 2.6.5 ?

Pozdrawiam,
kuba