SPECS: subversion.spec - create default repository on first install

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 7 Lip 2004, 15:29:15 CEST

On Wed, Jul 07, 2004 at 02:44:41PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> To cofnij też speca od apache, żeby ci nie
> zakładał /home/services/httpd. To jest domyślna konfiguracja i ona ma
> działać. A przy upgrade ci nic nie założy, bo zakłada tylko, jeśli
> usługa jest nieaktywna.

Założenie katalog != założenie repo, np. repo jest jakieś 200 razy
większe.

Lepiej dopisz /etc/rc.d/init.d/svn init, jak już chcesz.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?