SOURCES: subversion-svnserve.init - added init to create default repo

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w room-303.com
Śro, 7 Lip 2004, 16:43:09 CEST

W liście z śro, 07-07-2004, godz. 16:25 +0200, Marcin Krzyzanowski
napisał:

> o, no to juz mamy 3 lokacje dla tego pakietu, mozemy sie zdecydować na
> jedna globalnie ? bo teraz jest tak po trochu wszędzie.

Ja mam partycję /home/services i tam jest wszystko. Apache też domyślnie
tam wędruje. I MySQL i ProFTPd też tam mam. I ltsp też. Więc subversion
- logicznie - chcę tam trzymać. Poza tym /var może być poza maszyną.
--
Patryk 'Patrys' Zawadzki
Linux admin                    jid: patrys w pld-linux.org