courier-imap

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 7 Lip 2004, 20:16:46 CEST

Dnia Wed, 7 Jul 2004 19:24:21 +0200
Andrzej Augustynowicz <andree w luch.eu.org> napisał:

> 1. Zacząć używać jednego pliku (tego ze źródeł) w init.d/ do
> uruchamiania imap, pop3 etc. (w zależności od tego które jest
> zainstalowane) - rozwiązanie to jest zastosowane w courier-mta i
> sprawuje się całkiem dobrze.

tu raczej nie bardzo  i nie wiem po co?
Ten plik raczej sie nie zmienia wiec nie ma potrzeby brania go ze zrodel
.. pozatym i tak by go trzebabylo troszke przerobic

A co jesli uzywam jednoczenie pop'a i imap'a
i bede chcial zatrzymac tylko pop'a ? jesli dorobisz do init'a taka
funkconalnosc np. init.d/courier popstart no to spoko ..ale wydaje mi
sie ze to mija sie z celem

> 2. Przenieść konfigi do /etc/courier-imap, obecnie są sysconfig
> dodawane z zewnątrz i jest troche babrania przy aktualizacjach, poza
> tym miejsce nie za bardzo mi się podoba.
> (oba rozwiązania mają na celu rozpoczęcie używania konfigów i plików
> startowych dostarczanych wraz ze źródłami - aktualna wersja wymaga
> dosyć sporych przeróbek)

sporo przerobek? eee ...ale przeniesienie configow do /etc/courier-imap/
to IMHO dobry pomysl. Jesli ktos uzywa tego pierwszy raz to bez rpm -ql
lub desc -l w poldku to bardzo trudno intuicyjnie znalezc te pliki

> 3. Certyfikaty wylądowały w /etc/courier-imap/certs

na certyfikaty w PLD jest juz chyba inne wspolne miejsce ?

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik