courier-imap

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 7 Lip 2004, 22:07:36 CEST

Dnia Wed, 7 Jul 2004 20:57:02 +0200
Andrzej Augustynowicz <andree w luch.eu.org> napisał:

> będą odpowiednie pliczki w %libexecdir, które to zapewnią
[..]
> a właśnie że nie ma, ostatnia dyskusja na ten temat stanęła w martwym
> punkcie.

ok .. wiec mam prosbe abys zrobil jakiegos inteligentnego %pre, %post
kopiujacego klucze itp, no i wogole pomagajacego w rewolucyjnym
upgrejdzie i/lub dodal w %post echo "zmiany o ktorych musisz wiedziec"
lub echo "o zmianach poczytaj /w/tym/pliku"

..nie kazdy ma czas na sledzenie diff'ow .. z gory dzieki

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik