xfce 3.8

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 7 Lip 2004, 23:01:14 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 07 of
July 2004 20:44, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Wiesz, że w CVSie jest ostro przepisana wersja xfdesktop?

Huh, chyba nie chcesz tego nikomu wciskać na siłę? Jak ktoś chce coś
*bardzo* niestabilnego (xfwm4-4.1.3 wysupuje mi się kilka razy w tygodniu),
to sobie zbuduje, ale to się nie nadaje do Ac. Jak będze 4.2.0, to będzie
można puścić, ale do tego jeszcze miesiąc-dwa.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery