[Ac] passwdgen nie działa czy jak ??

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 8 Lip 2004, 10:35:47 CEST

Użytkownik Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Kernel czeka na jakies losowe zdarzenia, zeby wygenerowac rzeczywiscie
> losowe dane ? Troche poruszac myszka, popisac na klawiaturze, poodbierac
> troche zapytan z sieci ?
>
> Jak ma nie czekac, to /dev/urandom.

tez tak myslalem, ale... to jest serwer poczty, i on caly czas pracuje,
exim, sophos, spamsassin, pop3 dla sporej ilości userów, wiec raczej nie
stoi i sie nie obija, no ale sprawdziłem na desktopie tez... ruszałem
ruszałem myszką i sie nie doczekałem, jestem prawie pewien ze niedawno
generował mi to prawie od ręki.

--
Marcin Krzyżanowski