stan Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 8 Lip 2004, 23:44:15 CEST

On Thu, Jul 08, 2004 at 02:16:45PM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Thu, 8 Jul 2004, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> i od razu te latki sa poprawiane ...

Zależy od definicji "od razu"...
Czasami mi się udaje trafić na poprawione, czasami nie.

> ale to juz sie konczy ...
> teraz czakamy na rozwiazanie problemu xmms'a i - o ile bedziemy mieli sily-
> bootsplash'a
> i wydajemy 2.6.7-2
> po czym zostaje to jako tag LINUX_2_6_7 i przestaje byc ruszane ..
> a w LINUX-2_6 nadal sie bedziemy bawic z csetami ...
>
> Czy o cos takiego Ci chodzi ?

Prawie. Żeby LINUX_2_6_7 było branchem (tag wystarczy automatyczny,
auto-ac-kernel-2_6_7-2) - na którym można nałożyć krytyczne poprawki
w razie potrzeby i wydać jako np. 2.6.7-3, bez czekania na używalność
kolejnej nowej wersji.