[Ac] passwdgen nie działa czy jak ??

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Pią, 9 Lip 2004, 08:45:50 CEST

Andrzej Krzysztofowicz:
> > > Jak ma nie czekac, to /dev/urandom.
zmiana na /dev/urandom pomaga, moze warto patcha dodac? jest tam jeszcze
blad z opcja -l, pisalem do autora, ale jakos tak bez odpowiedzi...

> Hmmm, czyzby kwestia kernela ?
na 2.4 jest tak samo, kiedys na 2.2 dzialalo bezproblemu.

teodor

--
| Jakub Krajniak            | Registered linux user #340800
| jid: teodor; GG: 2422598  | Home page: soon
"Whatever you will do will be insignificant, but it is very important
that you do it" -- Gandhi