Pakiety w test....

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 9 Lip 2004, 08:58:47 CEST

W liście z pią, 09-07-2004, godz. 08:37 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):
> Averne... trochę tego leży... Co z tym? Wypadałoby się zainteresować, nie?
Nie. Pisałem już, że jeśli coś ma być przeniesione z test do ready,
trzeba mnie poinformować o sprawności przenoszonego pakietu.

> Co z tym:
> dev-2.9.0-11
Był ostatnio zmieniany w głównym drzewie.

> db-4.2.52-5
> utempter-0.5.5-2	- to chyba security....?
Security w test?

> sed-4.1-2		- to chyba poprawione uprawnienia do tworzonych
> 			plików
> attr-2.4.16-1
> gcc-3.4.1
Dobry żart ;-)

> libpng
> unzip
> slang		- ale tutaj AFAIR były zmiany w ABI?
> gd
> diffutils-2.8.7-1
> postfix-2.1.3	- co z tym? jak jest zgodność?
> rpm		- a jak tutaj?
Jakieś testy?

> cdrtools
> vim
Już wymieniony.

> strace

> To tylko z rzeczy, które ja mam zainstalowane...
A tak swoją drogą, nie puszczaj pakietów z ułamkowym rel do ready (mysql).