SPECS (RA-branch): python-serial.spec (NEW) - Version 2.0-0.1. NFY...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 9 Lip 2004, 17:08:45 CEST

Mateusz Korniak wrote:

> To czysty Python wiec Ra/Ac nei ma znaczenia.
> Jak dodaje speca z tego katalogu to dodaje RA-branch - nie wiem jak to zmienić
> na HEAD potem.

Wiem, że czysty, bo sam tego używam. Coś musisz mieć pokombinowane w
konfiguracji... SPECS sciągnąłeś z -r RA-branch aslbo coś w tym stylu.
Spróbuj może wyczyścić ~/rpm i założyć na nowo?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa