PLD-doc: PLD_www_res/buildlogs/index.php ia64 starts

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 10 Lip 2004, 01:25:16 CEST

On sobota, 10 lipca 2004 01:15, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czemu nie? Mozna sprobowac. Jesli Ac wyjdzie w przyszlym roku...

Jak komuś się będzie nudziło, to moce przerobowe to to ma na dodanie jeszcze
chroota z ac. Ale synchronizowanie tego z resztą ac (i reszty ac z tym) to
według mnie zbędna i chaosogenna robota. Zwłaszcza, że na razie
zapotrzebowania na ia64 niet. W każdym razie domyślne robienie z tego ac jest
niewskazane.