[OT] terminale i czcionki

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 10 Lip 2004, 15:41:01 CEST

havner wrote:

> No wlasnie nie, a chcialbym.

> Za dlugo sie odpala

Odpala się szybciej, jeśli korzysta z wiszącego w tle serwera bonobo,
ale ogólnie tempo startu aplikacji Gtk+2 jest katastrofalne i nie mam
zielonego pojęcia dlaczego...

> Chcialbym polprzezroczystosc. Chyba, zeby sportowac unicode rxvt do aterm'a...

Jesteś pewien, ze nie ma. Ja nie pamiętam, ale rxvt-unicode to fork.

Poczekaj miesiąc lub dwa na compositeext. ;) Gdybyś zmajstrował coś co
wygląda tak ładnie jak gnome-terminal a ładuje się tak szybko jak Eterm,
to daj znać. :D

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa