SPECS: nut.spec - formatting, removed obsolete bcond

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Nie, 11 Lip 2004, 22:11:59 CEST

On Sat, Jul 10, 2004 at 06:20:11PM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:
> na to wygląda - z tego brancha jest OK
> dzięki

hm 'hunter do tablicy'.

I tak łata niedługo nie będzie konieczna bo w nut następnym się znajdzie
:)

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej