mplayer.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 12 Lip 2004, 18:01:52 CEST

Witam

mplayer z naszych specy po zbudowaniu wykrzacza się z plikami, gdzie
dźwięk kodowany jest w AAC. Myślałem, że to kwestia starszej wersji (jak
twierdzili ludzie z #mplayer), ale po przebudowaniu ze źródłami cvsowymi
problem pozostaje. Próbowałem z patchami, ale chyba nie tu jest pies
pogrzebany - coś w samym budowaniu jest nie tak. Ten spec w ogóle mnie
rozwala, ja tam ię ograniczam do "make" , ew męczę jakieś enable,
disable z configure :P

W każdym razie pomogło przebudowanie nie specem, ale po prostu make i
make install.

Pozdraiwam
Cz w rny
P.S.
Tak, mam faad2 i faac, więć nie kwestia bibliotek zewnętrznych
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side"
- Yoda