SPECS: python-pyPgSQL.spec - fixed BRs - s/python/%%{__python}/

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 13 Lip 2004, 11:31:17 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 13 of
July 2004 11:17, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> Ale:
> $ grep /usr/lib/rpm/macros.python *.spec | wc -l
>     261

No i? Czy to coś zmienia? Chyba minęło odpowiedniego dużo czasu od momentu,
kiedy w tym pliku coś było, żeby zacząć to zmieniać.

> I nie ma sensu nabijac statystyk CIA czyms takim.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale również kilka innych zmian wprowadziłem do
speca.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery