[java] tomcat...

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Wto, 13 Lip 2004, 13:18:44 CEST

W liście z wto, 13-07-2004, godz. 12:27 +0200, Paweł Sikora napisał(a):
> czy ktos posiada moze na dysku, wszelkie pliki klasy NoSource,
> ktore sa potrzebne do przebudowania BR-ow tomcata i moglby mi
> je udostepnic?

A czy nie lepiej było by zapaczkować binarnego tomcat'a ? Ja na swoje
potrzeby tak zrobiłem (służę specem) i jestem zadowolony. Kiedyś toczyła
sie tu już na tej liście dyskusja o budowaniu paczek "javowych" ze
źródeł i stanęło chyba na tym, że to bez sensu, jak są gotowe binaria.
Jak to się robi w innych dystrybucjach ?

Pozdrawiam

--
mrk