[java] tomcat...

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Wto, 13 Lip 2004, 13:57:33 CEST

W liście z wto, 13-07-2004, godz. 13:25 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):

> A jak nałożyć poprawki typu jakarta-tomcat-fileupload.patch na binaria?

Fakt - ale uważam, że lepiej mieć gotową paczkę bez tych poprawek niż
żadną... Skompletowanie kompletu BR dla takiego tomcat'a to masakra
(pewnie dlatego rzeczy "javowe" nie są puszczane na buildery). Nadal
uważam, że szkoda czasu procesora i miejsca na builderach na ponowne
kompilowanie javy, jak wystarczy tylko popakietowanie gotowych binarek.

Pozdrawiam

--
mrk