SPECS: python-pyPgSQL.spec - fixed BRs - s/python/%%{__python}/

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Wto, 13 Lip 2004, 22:01:30 CEST

On Tue, Jul 13, 2004 at 09:58:28PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Nie no, jednolinijkowy mass-commit na testowym branchu nie ma sensu.
> Zresztą nie ma co tego testować - dopóki ten plik jest pusty, linia
> %include nic nie zmienia.
>
> Natomiast można spróbować, jak działają te skrypty do pythona (o ile są)
> - gdyby było dobre, to macros.python nie byłoby puste.

ja mowie o dodaniu do rpm'a wezowych makr nie o poprawianiu specy
przepraszam jesli sie wyrazilem niejasno

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.