pwcx w kernel.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 14 Lip 2004, 01:26:18 CEST

On Tue, Jul 13, 2004 at 04:36:57PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> hmm,
>
> `since PWCX is based on an NDA and closed source,
>  it cannot be released as a GPL module'
>
> domyslnie off w kernel.spec, ablo do innego speca jako modul jajka.

Hi,

mnie nie znacie, ale pisałem już na ten temat i wysłałem na tę listę
kernel-usb-media-pwcx.spec - to jak ja to rozwiązałem

problem jest taki: jak wyłączysz pwcx w kernelu to moduł pwc się inaczej
kompiluje i nie przujmuje pwcx'a czyli albo pwcx musi być włączony w kernelu,
dokładnie to pwc musi być kompilowany z -DCONFIG_USB_PWCX,(ale pwcx kompilować
poza kernelem - w paczce), albo pwc i pwcx budować w paczce (pwc z -DCONFIG_USB_PWCX i pwcx z -DCONFIG_USB_PWCX_MODULE).
no ale wtedy jest kwestia czy zostawić pwc w kernelu i przy instalacji pwcx
podmieniać ten moduł czy pwc nie dawać w kernelu.

aha jestcze jedno, w linusowym 2.6.7 jeszcze jest pwc z serii 8 a do
działania z pwcx kompatybilnym z 2.6 potrzebny jest z serii 9

to chyba wsio,

thx jeśli ktoś przeczyta i się zainteresuje

Sparky{PI]