[ac] samba 3.0 wylatuje na ppc alpha i sparc /usr/include/asm/statfs.h:12: error: redefinition of `struct statfs'

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Lip 2004, 15:11:03 CEST

Dnia 14-07-2004, śro o godzinie 11:09 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):

> Zobacz na init script teraz.
>
> cron nie jest konieczny.

Jest potrzebny, bo jesli tam zostana majle a przez jaks czas bedzie
duzy load (co sie casem zdarza), a ja nie robie reload przez nastepny
tydzien  to co ?