[ac] samba 3.0 wylatuje na ppc alpha i sparc /usr/include/asm/statfs.h:12: error: redefinition of `struct statfs'

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 14 Lip 2004, 16:26:41 CEST

On Wed, 14 Jul 2004, Tomasz Witek wrote:

> Jest potrzebny,

....bo....?

> bo jesli tam zostana majle a przez jaks czas bedzie duzy load (co sie
> casem zdarza), a ja nie robie reload przez nastepny tydzien to co ?

$ ps -ef | grep sendmail
smmsp    21426     1  0 Jul13 ?        00:00:00 sendmail: Queue runner w 00:03:00 for /var/spool/clientmqueue
root     21531     1  0 Jul13 ?        00:00:10 sendmail: accepting connections

Pierwsza pozycja. To jest to co uruchamia moja poprawka. Zerżnięte z RH,
choć tam to jakoś krzywo jest robione... i u nas też nie jest doskonałe,
więc poprawki mile widziane :)

U mnie czas jest taki sam jak demona normalnego, ale to przecież można
sobie zmienić (opcję dodałem do sysconfig).

Poprawki mile widziane...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski