Call for Icons dla applnk.

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 14 Lip 2004, 18:03:09 CEST

Hi,
Potrzeba mi ikon do applnk, format 48x48 png lub svg.

package_art.png - ikona do menu z programami do nauki plastyki
package_dicts.png - ikona do menu ze slownikami
package_electro.png - ikona do menu z aplikacjami do elektroniki
package_emu.png - ikona do menu emulatorow
package_fileman.png - ikona do menu menedzerow plikow
package_action.png - ikona do gier akcji
package_adventure.png - ikona do menu przygodowek
package_block.png - ikona do menu gier blokowych (typu tetris)
package_sim.png - ikona do menu symulatorow
package_sport.png - ikona do menu gier sportowych (jakby ktos znalazl jakas
ladna pilke to cool)
package_m_edit.png - ikona do menu z programami do edycji multimediow
package_m_tuner.png - ikona do menu z tunerami fm i tv
package_dialup.png - ikona do menu z obsluga polaczen
package_remote.png - ikona do menu z aplikacjami zdalnego dostepu
package_physics.png - ikona do menu z aplikacjami do nauki fizyki
package_project.png - ikona do menu z aplikacja mi do zarzadznia projektami i
repozytoriami
package_webdesign.png - ikona do menu z aplikacjami do webdesignu

Im szybciej sie uda skompletowac tym szybciej bedzie gotowe applnk do ac.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org