mysql-4.0.14-6.ppc nie działa

Kai kai w lexx.eu.org
Śro, 14 Lip 2004, 19:51:36 CEST

Mysql 4.0.14 nie działa na powerpc (IBM B50). Już kiedyś o tym pisałem.
Tym razem przekompilowałem nawet pakiet z src.rpm'a (kompilacja trwała
długo ale wykonała się bez błędów). Końcowy efekt jest jednak taki sam
jak z gotowych pakietów. Mysqld wywala się z signal 4 zaraz przy
starcie. Strace pokazuje tylko illegal instruction. System to Ra +
updates security+general+2.4.

--
**    In the Light Universe    ***   Kai  -  Robert Jaros   **
*     I have been darkness,     *      kai w startrek.pl       *