SPECS: perl.spec - BR: rpm-perlprov (for /usr/lib/rpm/perl.prov)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 14 Lip 2004, 20:13:22 CEST

On Wed, Jul 14, 2004 at 07:03:36PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> [14-07-2004 01:02]:
> [...]
>
> Done (Source2: perl.prov).
>
> (Wydawało mi się, że tak to jest zrobione...)

Kiedyś faktycznie było, potem przestało.
Nawet perl.prov osobiście wyciąłem z listy źródeł jak stwierdziłem jego
nieużywanie.

Eh, ale i tak perl jest prawie wszędzie wymagany.
Z glibc-devel i wgeta wyciąłem brzydko zależność, z rpm-build chyba się
uda normalnie (jeszcze nie commitnięte - ale pliki wymagające perla nie
są do niczego używane z tego co patrzyłem).

Regeneracja ac/am prawie wszędzie powoduje zależność od perla, mało który
pakiet się daje bez perla przebudować. Na szczęście perla już w końcu
mam. Teraz pora na autoconfa, który wymaga m4, który wymaga do
zbudowania autoconfa. Mogę sobie tylko wybrać, który pakiet zbudować
najpierw w obcym środowisku.