SPECS: slang.spec - bcond makes no sense, just don't build this pa...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 15 Lip 2004, 23:15:54 CEST

--- havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> Z arekm sie klóć. Bcond nie ma sensu, bo paczki wygenerowane z i bez beda
> niekompatybilone (soname) i i tak trzeba wszystko przebudowac pod to. Sam
> slang nie starczy. A jak arekm sie przestanie obrazac i poprawi to, to w ac
> bedzie z utf. Zbudujesz sobie bez utf+cale okolice wtedy? Jesli tak, to
> prosze bardzo, mozesz cofnac mojego commita.

nie interesuje mnie ac. nie interesuje mnie utf. nie interesuje mnie
cofanie cudzych commitów. nie interesuje mnie kłócenie się z
kimkolwiek.
interesuje mnie możliwość wyboru i kształtowanie systemu według
własnych potrzeb, a nie jakiegoś 'ready tree'.

--
Fryderyk Dziarmagowski