SPECS (RA-branch_general): php.spec - builds fine but install fail...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 16 Lip 2004, 10:08:36 CEST

On Fri, 16 Jul 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Buduje się ok na Ra tylko:
>
> Installing PEAR environment:      /tmp/php-4.3.8-root-misiek/usr/share/pear/
>
> Fatal error: Call to undefined function:  preg_match()
> in /home/users/misiek/rpm/BUILD/php-4.3.8/pear/PEAR/Frontend/CLI.php on line
> 52
> make[1]: *** [install-pear-installer] Error 255
>
> Był ten problem wcześniej, w Ra? Czy może wtedy nie potrzebował pcre hm.

Tak, był i kiedyś próbowałem (krótko) go rozwiązać, ale bez skutku.

Wynika to z tego, że wymagany jest w środowisku budowania php z
działającym pcre dla zainstalowania pear-a.

AFAIR to olałem to i ręcznie zainstalowałem co trzeba, bo i tak wszystko u
nas przychodzi w zewnętrznych modułach.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski