SPECS: slang.spec - bcond makes no sense, just don't build this

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 16 Lip 2004, 10:55:23 CEST

W liście z pią, 16-07-2004, godz. 10:37 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Ale o ile pamietam, mowiles tez, ze osoba chcaca rozwijac eksperymentalne
> nowinki nie przeznaczone do Ac powinna zalozyc AC-brancha _SAMA_ ?
Zgadza się. Niestety tego nie zrobiła, a że sprawa była pilna, zrobiłem
to sam. Co więcej, w commitlogu nie było napisane, że to więcej popsuje
niż poprawi.