pci-database, instalator - różne nazwy modułów

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 19 Lip 2004, 14:28:23 CEST

On Mon, Jul 19, 2004 at 08:40:53AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Tworzymy dystrybucję głównie Wolnego Oprogramowania. IMHO jest
> niedopuszczalne wciskanie ludziom "komercji" na siłę.
A dla mnie niedopuszczalne jest wciskanie na siłę gorszego rozwiązania
tylko dlatego, że ktoś uważa że komercja jest evil.

> Szczególnie, że
> ktoś może instalować serwer, w którym kara NVidii jest "bo jest", a nie
> dlatego, że ktoś chce tam OpenGL instalować.
Szczególnie, że ktoś może instalować system z przeznaczeniem na desktop
i chcieć aktywnie używać OpenGL-a.

> Ładowanie olbrzymich, binarnych modułów na taką maszynę to błąd.
Raz, że nie wiem po co komuś na serwerze serwer iksów, dwa, że serwer to
i tak trzeba skonfigurować, więc jak komuś się nie podoba, to sobie może
zmienić sterownik.

A najlepiej to jakby w instalatorze była po prostu opcja instalowania
albo nv, albo nvidii i analogicznie dla ati.

wolf
--
  Bartek   .  - A propo przebierańców, można się przebrać za pokera? Można
  Taudul   :    się przebrać za asa, króla, damę, waleta, a to razem poker.