netpanzer

Bobby Spark sparky w
Wto, 20 Lip 2004, 11:01:01 CEST

On Tue, Jul 20, 2004 at 09:46:41AM +0200, robert j. wozny wrote:

> a po co... bardzo fajnie to wyglada:
>
> Illegal-Object:	Syntax error in From: address found on host:
> 	From:	Bobby Spark <sparky@>
> 					    ^-illegal subdomain in domain,
> 					    probably extra '.' at the end of the address
> From:	<pld-devel-pl-bounces+speedy=ziew.org w pld-linux.org>

Już powinno być dobrze.
Bo fetchmail mi zamiast wysyłać na localhost wysyłał na
localhost.sparky.homelinux.org to zahashowałem wpis domain w /etc/resolv.conf.

Powinienem lepiej soknofigurować Exima to by się take coś z nie przytrafiło,
ale niebardzo mi się chce skoro co trochę otrzymuję że jakiś serwer nie
przyjmuje poczty od adresów dynamicznych bądź domowych.

Sparky{PI]