SPECS: courier-imap.spec - define _localstatedir to /var/spool/cou...

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Wto, 20 Lip 2004, 15:18:27 CEST

Dnia wtorek, 20 lipca 2004 15:02, Jakub Bogusz napisał:

> To się w ogóle wykona?
>
> "%triggerin -- PAKIET" wykonuje się wtedy, gdy PAKIET jest instalowany.
wg. mnie wykonuje sie wtedy kiedy pakiet spełniający kryteria jest
zainstalowany

poprzedni upgrade courier-imapa był wykonywany dokładnie czymś takim i
działało.
opis brałem z:
http://www.rpm.org/support/RPM-Changes-6.html

Ps.
dla pewnosci zrobłem upgrade i poszedł bezproblemowo

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl