[Fwd: ERRORS: sane-frontends.spec]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 20 Lip 2004, 15:30:19 CEST

On Tue, Jul 20, 2004 at 01:26:36PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozliwe.
> Ale mamy jeden klopot: _byl_ zbudowany src.rpm nie oznacza, ze pakiet sie
> zbudowal na jakiejkolwiek architekturze.
> IMO automatyka powinna wywalac TAGa, jesli:
> - nie bylo to budowanie z taga auto-ac- i
> - wszystkie buildery, na ktore budowanie poszlo zwrocily FAIL.
>
> Nie zastanawialem sie nad implementacja, ale pozwoliloby to na unikniecie
> podbijania rel. do kosmicznych wartosci.

Po budowaniu do test tag nie jest zakładany (wcześniej był).
Do ready nie powinny być puszczane pakiety, które z zasady się nie
budują. Jeżeli pakiet jest OK, a nie zbuduje się gdzieś z powodu
problemów z builderem, to można go zbudować jeszcze raz z taga auto-ac
(gdyby tego taga nie było, to mógłby być to problem). Jeżeli był błąd
w pakiecie, to podniesienie release ma sens.

IMHO może być jak jest, a jak się komuś nie podoba, to SOD#1 ;-)
(rozwiązanie nie będzie raczej trywialne)

Pozdrowienia,
	Jacek