%post w phpMyAdmin

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 20 Lip 2004, 23:57:49 CEST

Dnia Tuesday 20 of July 2004 13:01, Jakub Bogusz napisał:
> Taki kwiatek:
>
> elif [ -d /etc/httpd/httpd.conf ]; then
>         mv -f /etc/httpd/%{name}.conf /etc/httpd/httpd.conf/99_%{name}.conf
> fi
>
> Mam wyjaśniać jak "dobrze" to zadziała w przypadku apache 2.x?
Wystarczy zrobić sudo rpm -V phpMyAdmin phpPgAdmin phpldapadmin websvn
Ostatnie dwa robiłem osobiście, wzorując się właśnie na phpMyAdmin, doskonale
wiedząc o tym, o czym piszesz, ale skoro nikomu to nie przeszkadzało, to się
nie przejmowałem - nie ma jak dobre wzory, z których powiela się błędy.
> Żeby nie było wątpliwości, ten plik jest %config. Tylko w /etc/httpd
> zresztą.
>
> Może w przypadku pakietów którym wersja apache'a jest obojętna, tworzyć
> w %post symlinka z /etc/httpd/%{name}.conf do
> /etc/httpd/httpdconf/xx_%{name}.conf?
w %preun chyba też jest błąd:
grep -v "^Include.*phpMyAdmin.conf" /etc/httpd/httpd.conf > \
			etc/httpd/httpd.conf.tmp
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^- nie wcięło przypadkiem komuś slasha?
- to samo w phpPgAdmin.[1]
Btw - może zmienić nazwy specy na pisane tylko małymi literami? (/me ma w
dużym poważaniu niepotrzebną gimnastykę palców).
> (O ile apache na to pozwala, tzn. nie ignoruje symlinków)
Empirycznie: nie ignoruje. Swoje poprawiałem - dzięki za zwrócenie uwagi.
Resztę zostawiam do wyjaśnienia [1].
--
Tomasz Wittner