php.spec - jakiś dziwny tag.

Śro, 21 Lip 2004, 23:17:00 CEST

On Wednesday 21 of July 2004 21:25, Tomasz Wittner wrote:
> 1.329 Fri Jul 16 13:37:32 2004 by qboosh
> CVS Tags: php-4_3_8-1, tag_--
> Ktoś coś wie na ten temat? Sprawdzone via cvsweb i cvs status -v php.spec
Ja wiem bo to moja sprawka :/ Do usunięcia.

./builder -Tv php.spec taki numer zrobi wtedy gdy nie ma niektórych pakietów
potrzebnych w php.spec typu pliki %includowane.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux