PLD RescueCD 64bit dla amd64

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Czw, 22 Lip 2004, 16:26:39 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> świetnie - w razie problemów daj znać, w tym tygoniu jeszcze
> mam dostęp do maszyny więc da się ewentualnie coś poprawić.

na poczatek: nie bootuje mi sie :( zostaje z czarnym ekranem zanim
jeszcze zdazy sie pojawic jakikolwiek komunikat. raz na jakis czas
pojawi sie napis ISOLINUX [...] (nie spisalem pelnej tresci, przy
nastepnej oakzji to zrobie), pozniej pojawia sie komunikat w stylu:
bootowanie nie powiodlo sie, wcisnij 'any key' zeby sprobowac ponownie.
(oczywiscie komunikat jest po angielsku ;) )

ale nie bootuje mi sie takze zwykle pld live, choc idzie juz dalej -
pojawia sie pierwszy ekran, daje mu opcje lang=pl lc=pl noX nofb
(zreszta opcje sa niewazne, przy roznych kombinacjach jest to samo),
wciskam enter i tak juz stoi i stoi i stoi...

dla testu zainstalowam WinXP - poszedl, smiga, wsio ok i bez problemow.
teraz sciagam PLD LiveCD 1.0 beta2, zobacze czy z tego sie odpali. jesli
tak to juz dalej przy odrobinie szczscia sobie poradze ;)

sprzet:
proc Amd64 3000+ (2000MHz)
plyta Asus K8V (chipset: VIA K8T800/VT8237)
ram: 2x512 TwinMOS DDR3200

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]