gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 24 Lip 2004, 14:00:46 CEST

Dnia 24-07-2004, sob o godzinie 13:40 +0200, havner napisał(a):

> Wreszcie mamy porzadne menu w gnome :-)
> Mam tylko dwie male sugestie. Wywalic katalogi, w ktorych nie ma zadnych
> wpisow i dodac to stare gnomowe podmenu ustawien. Wiem, ze mozna sie tam
> dostac przez gnome-control-center, ale mysle, ze duzo uzytkownikow jest
> przyzwyczajona do tego podmenu. Wiget, grzegol, jest to wykonalne?
Co do pustych katalogów, to w cvsie jest już łatka, dzięki której puste
katalogi nie będą wyświetlane (gnome-vfs2-module-menu-0.6-2.4).

A jeżeli chodzi o podmenu ustawień, to jak miałoby to wyglądać?
Czy ma być osobne podmenu (np. "Ustawienia GNOME") w menu "Ustawienia",
czy może bezpośrednio w głównym menu?
Czy po prostu bezpośrednio w menu "Ustawienia" mają być wyświetlone
wszystkie konfiguratory dla GNOME?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>