gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 24 Lip 2004, 14:37:07 CEST

Dnia 24-07-2004, sob o godzinie 14:27 +0200, havner napisał(a):

> a nie lepiej zalatac applnk(xdg), zeby tez szukal w capplets?
W sumie racja. Tak będzie łatwiej.

> Wtedy to podmenu pojawi sie wszedzie, a nie tylko w gnome.
A czy wogóle jest sens żeby w innych środowiskach było menu Settings-
GNOME? Ja myślałem nad tym żeby pododawać do wszystkich cappletów
OnlyShowIn=GNOME;

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>