gnome-menu

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 24 Lip 2004, 15:20:44 CEST

Dnia Saturday 24 of July 2004 14:37, Grzegorz Goławski napisał:
> A czy wogóle jest sens żeby w innych środowiskach było menu Settings-
> GNOME? Ja myślałem nad tym żeby pododawać do wszystkich cappletów
> OnlyShowIn=GNOME;
/me się nie zna, ale czy to nie spowoduje, że używając KDE i chcąc ustawić np.
serwery proxy dla epiphany, nie będę miał możliwości kliknięcia z menu KDE:
Settings->GNOME Control Center w którym jest "Pośrednik sieciowy" czyli
ustawienia proxy dla epiphany, która to nie ma w menu z pozycji do ustawiania
serwerów proxy?
(epiphany-1.0.6-1, gnome 2.4, kde 3.2.0 - wersję aplikacji podaję na wszelki
wypadek, gdyby teraz było jakoś inaczej - nie mam aktualnego Ac).
--
Tomasz Wittner