gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 24 Lip 2004, 17:33:56 CEST

Dnia 24-07-2004, sob o godzinie 17:19 +0200, Adam Gorzkiewicz napisał
(a):
> On Saturday 24 July 2004 16:55, Grzegorz Goławski wrote:
> (...)
>
> (~)$ ls /usr/share/gnome/capplets
> database-properties.desktop
> (~)$ grep Categories /usr/share/gnome/capplets/database-properties.desktop
> Categories=Application;Settings;AdvancedSettings;
> (~)$ rpm -qf /usr/share/gnome/capplets/database-properties.desktop
> libgnomedb-1.0.4-2
> (~)$
>
> Trzeba bedzie pododawać chyba 'GNOME' do 'Categories' gdzieniegdzie.
Tak, w paru plikach tego brakuje. Zrobię to w poniedziałek, albo jak dam
radę to jutro, chyba że ktoś mnie uprzedzi :)

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>