SPECS (DEVEL): gnome-games.spec - mark files in /var/games/ as

Nie, 25 Lip 2004, 20:46:04 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Wręcz przeciwnie. Grę mogę skasować na jakiś czas, wyniki powinny
> pozostać.

Badziesz je recznie przywracal z .rpmsave ?
Coz: skoro masz taki dlugi czas reakcji, to SOD#1.

A ja z kolei uwazam, ze pozostawianie niepotrzebnych plikow w bezpanskich
katalogach to zasmiecanie systemu. Jak gre kasuje, to znaczy, ze nie
zamierzam jej wiecej uzywac.

  phone (48)(58) 347 14 61