gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 25 Lip 2004, 22:50:49 CEST

Dnia 25-07-2004, nie o godzinie 13:43 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> --- havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:
>
> [...]
>
> potwierdzam, ten sam problem mam w fbpanel i openbox (menu generowane
> zhackowanym vfmg). rezound z Categories=Audio;Recorder; nie pojawia się
> w ogóle.
U mnie w GNOME się to pojawia w Multimedia/Editing, więc to raczej coś
nie tak z vfmg.
A czy w applnk-1.9.3-2 działało ci to?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>