gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 26 Lip 2004, 00:47:04 CEST

Dnia 25-07-2004, nie o godzinie 00:24 +0200, Dariusz Laskowski napisał
(a):
> A co będzie ze skrótami, które po staremu są w '/usr/X11R6/share/applnk'?
> A skróty, które sam sobie zrobiłem i siedzą w moim lokalnym katalogu
> '~/.gnome2/vfolders/applications'? Zanim zaczęło się to obłędne
> mnożenie katalogów były w Menu, teraz są już niewidoczne.
W desktop-file-utils-0.7-0.91 jest to już poprawione.

Jeżeli chcesz mieć stare menu, to zmień sobie w pliku
/etc/gnome-vfs-2.0/modules/default-modules.conf applications: menu na
applications: vfolder-desktop. Tylko będziesz to musiał zmieniać po
każdym upgrejdzie gnome-vfs2, bo plik ten będzie nadpisywany.
A tak BTW, to może przydałoby się żeby plik
/etc/gnome-vfs-2.0/modules/default-modules.conf (albo i wszystkie
z /etc/gnome-vfs-2.0) były oznaczone jako %config?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>