SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 26 Lip 2004, 19:25:26 CEST

W liście z sob, 03-04-2004, godz. 13:11 +0200, wrobell napisał:

> jesli standardowo bedzie eds włączony to dla mnie nie ma problemu...
>
> ta zmiana jest pod ac i tylko pod ac. w dodatku tymczasowa i utrudnia
> zycie innym. albo decyzja o wejsciu gnome 2.6 do ac byla zbyt wczesna
> albo trzeba sie liczyc z tym, ze ac nie jest jeszcze gotowe i ma braki
> (np.: bedzie brakowac mutlisync-a)
Ja jestem za puszczeniem evolution-1.5 do Ac, ale nie ja tu decyduję...
Więc pytanie do RMa, choć nie tylko. Czy kosztem multisynca [1]
puszczamy evolution-1.5 na builery Ac?

[1] Myślę, że multisync tylko tymczasowo wyleciał by z Ac, bo w ichnim
cvsie zaczęły się już prace przystosowywujące multisynca do
evolution-1.5.

Jest jeszcze inne rozwiązanie, które nikomu nie powinno przeszkadzać:
zrobić Ac-brancha i tam wywalić BR: e-d-s.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>